Radionice

M.art nudi uslugu organizacije i provedbe raznih tipova radionica za različite uzraste. Od niza kreativnih likovno-literarnih radionica preko radionica (kreativnog) pisanja do DIY radionica (izrada predmeta, prerada postojećih predmeta, recikliranje).

Cijena pojedine radionice se može razlikovati ovisno o konceptu, trajanju, mjestu održavanja i planiranom broju sudionika, stoga se cijene ističu u najavama prije samog održavanja. Najave pratite na FB stranici. The 9 Rules of Getting Super Lean – Fitness and Power best pct cycle acheter du clenbuterol sur internet, steroid anabolisant bodybuilding.

TEMATSKE RADIONICE

RADIONICA RECIKLIRANJA POEZIJE

“Da, da, dadaizam!”
Na radionici se polaznici/e najprije upoznaju s dadaizmom kao pokretom, čitamo i analiziramo tekstove i ostale umjetničke ostvaraje nastale u tom periodu, upoznajemo glavne predstavnike, a zatim kroz osmišljenu igru i odabrane tehnike “recikliramo” postojeće umjetničke cjeline i kreiramo nove. Ovakvim se igrama promiče spontanost i razigrana banalnost. Kombiniramo likovne i litetarne tehnike.

RADIONICA IZRADE POETSKOG ŠUMSKOG HERBARIJA

“ Jarilove košare”
Radionica pisanja i recikliranja poezije “Jarilove košare” podrazumijeva obradu postojećih materijala i stvaranje novoga sadržaja, a odvija se u nekoliko faza. Šuma je mjesto radnje, a sve što nas okružuje su naše sirovine za obradu. U kratkom uvodu razgovarat ćemo o Jarilu, mitovima, povezanosti poezije i prirode, nastavljajući se tako na iskustvo šetnje kroz šumu koja će prethoditi radionici. Nakon uvoda slijede dvije aktivnosti tijekom kojih stvaramo pjesme. Na kraju zajedno oblikujemo poetski herbarij, služeći se biljkama i dojmovima koje smo usput prikupili.

RADIONICA IZRADE POETSKE MAPE GRADA

“Otisak (z)grada”
Ova radionica osmišljena je kao “sestra blizanka” radionice “Jarilove košare”. Mjesto radnje ovoga puta nije šuma, već urbani gradski prostor. Prolazeći ulicama u posebno osmišljenoj konceptualnoj šetnji bilježimo dojmove i opažamo okolinu, da bismo kasnije zajednički kreirali poetsku kartu grada. Mjesta kroz koja prolazimo, ljudi koje susrećemo, mjesta koja zaobilazimo, odredišta prema kojima se upućujemo, orijentacijske točke, sve je to građa naših budućih karti, koje ćemo obogatiti zabilježenim dojmovima, sjećanjima, uspomenama na mjesta, osjećajima koje vežemo uz te prostore, brzinama kretanja i razlozima kretanja kroz pojedine dijelove gradova ili pojedine gradove.

RADIONICA POEZIJE I TRAUME

“Stihija od stihova”
Nastavno na rad i suradnju s profesorom Nikolom Eterovićem, počela sam značajnije istraživati povezanost umjetnosti i terapije. Inspirirana između ostaloga upravo njegovim tehnikama i principima rada, održavam radionicu “Stihija od stihova” u kojoj se fokusiram na osvještavanje uloge poezije i uopće pisanja u samospoznaji čovjeka i razumijevanju međuljudskih odnosa. Zajedno problematiziramo moć i ulogu stvaranja i pisanja u procesima terapije te zajednički preispitujemo odnos poezije i traume.

LIKOVNO -LITERALNA RADIONICA

“Koja je tvoja boja?”
Na radionici se susreću likovni i literarni svijet, jezik slovima i jezik slikama.
Kroz poseban spoj metoda u podučavanju, djeca uče učiti igrajući se i kreirajući. Kroz razgovor i čitanje upoznaju čarobni svijet Grigorija Zlatorogova koji je mogao čuti boje, zatim prema vlastitim željama biraju između ponuđenih aktivnosti. Primjerice, boje crno-bijele svjetove bojanki kreiranih za ovu radionicu (autor David Teskera), crtaju nove crteže, pišu pjesmice ili se upuštaju u aktivnost prema vlastitom izboru. Sve aktivnosti su manje ili više izravno usmjerene na svladavanje novog vokabulara i usvajanje znanja kroz opušten i razigran pristup.

LIKOVNO – LITERALNA RADIONICA

“Tko su bile strašne žene?”
Središnji dio ove radionice je razgovor o hrabrim djevojčicama i ženama koje su učinile mnogo za čovječanstvo! Pri svakom održavanju radionice pomno se biraju nova imena za predstavljanje. Nekad se promišlja o putovanju u svemir i Valentini Tereškovoj, o glazbi, pjevanju i siromaštvu uz Edith Piaf, o velikim istraživanjima i postignućima u kemiji, fizici i matematici uz Marie Curie… Drugi se put upoznaje ruski balet i razgovara o važnosti upornosti i rada uz ples Ane Pavlove, uranja se u realizam i fantastiku u slikarstvu Fride Kahlo, upoznaju se Montessori metode uz revolucionarnu učiteljicu Mariu! Koncept varira, ali se uvijek sastoji od edukativnog i kreativnog dijela, informacije se usvajaju kroz čitanje, crtanje, slušanje i pokrete.

GODIŠNJI CIKLUS RADIONICA ZA DJECU
“Krug oko planeta”

U sastavu cjelogodišnjeg programa za djecu planirano je osam susreta tijekom četiri godišnja doba. Kroz pomno osmišljene sadržaje i odabrane metode, djeca će imati priliku učiti o prirodnim procesima, vezi čovjeka i prirode, posebnosti godišnjih doba, jeziku ljudi i jeziku svijeta oko nas, a sve kroz igru, umjetničko izražavanje i zanimljive dinamične radionice. Važan cilj je povezivanje djece s prirodom i sa sobom samima, dublje razumijevanje prirodnih procesa i održivog razvoja, poticanje učenja kroz igru i promoviranje aktivnog provođenja slobodnog vremena. Kroz proces će se razvijati osjećaj poštovanja prema prirodi, njegovati pozitivne navike, poticati briga za sadašnjost i budućnost. Djeca će imati priliku provoditi vrijeme u međusobnoj interakciji, u pokretu i na svježem zraku. Sudjelovanjem na radionicama usvojit će nova znanja, svladati nove praktične vještine, uživati na svježem zraku – uz miris zemlje i svježe trave, uz šuštanje lišća ili škripanje snijega. Ovo je ciklus radionica na kojemu djeca mogu istraživati, učiti nove jezike, izrađivati predmete, vježbati.

Obavljat će, ali i osmišljavati zadatke, donositi odluke, osluhnut će svoj tempo, prepoznati važnost suradnje i međusobnog pomaganja, rada u grupi i samostalnog rada. Na ovim će se radionicama i aktivnostima djeca moći opustiti, učiti, ali i podučavati, komunicirati, surađivati, razmišljati i stvarati! Recitirat će pjesmice, bojiti, saditi biljke i brati biljke. Voditeljica radionice bit će s njima kao putokaz i pomoć, a glavni su likovi upravo oni. U trenutnom nam sustavu nedostaje volje ili prilika za ohrabrivanje malih ljudi da se prepuste onome što ih ispunjava, za poticanje da pronađu u sebi ono što ih veseli, motiviranje da se bave onime što ih zanima, upućivanje da nauče ono što još ne znaju, a što nije nužno zapisano u školskim planovima i udžbenicima. Osim toga, važno je pokazivati djeci koji sve koncepti učenja postoje, kako još škola može izgledati, važno je potaknuti ih da se zapitaju mora li sve biti baš tako kako jest ili možda može i drugačije.

KROZ STIHOVE I KROŠNJE

Edukativna šetnja prirodom i izrada poetsko-šumskog herbarija.

DAN PLANETA ZEMLJE

Izrada hranilice za ptice i radionica recikliranja poezije.

RUKAMA KROZ ZEMLJU

Aktivnosti u vrtu uz jezičnu radionicu.

BILJKE OKO NAS

Dramska igra “Kad povrće oživi” i radionica pripreme zdravog sirovog obroka.

KOTRLJANJE KESTENJA

Skupljanje kestenja i radionica izrade domaćeg deterdženta.

JESENSKI ALBUM

Radionica izrade slika od lišća uz učenje o bojama i drveću.

HLADNO MI JE

Igra u snijegu i likovno-literarna radionica.

ISPRAĆAJ ZIME

Edukativna šetnja prirodom i jezična radionica s fokusom na floru i faunu.

KONTAKTIRAJ M.ART

PODUČAVANJE

RADIONICE

PROJEKTI

KNJIŽEVNOST

OSTALE USLUGE

EVENT MANAGMENT

KONTAKTIRAJ M.ART